УВЕДОМЛЕНИЕ

24.01.2019 17:28

УВЕДОМЛЕНИЕ

Уважаеми съграждани,

Във връзка със Споразумение № ФС01-0740/28.12.2018г. между Агенцията за социално подпомагане (АСП) и Община Дулово, обявяваме прием на документи за потребители и доставчици на услугата „Личен асистент“ и „Домашен помощник“.

Приемът ще се извърши в дните от 28.01.2019г. до 14.02.2019гНаправление „Социални услуги“ на ул. „Кирил и Методий” №11 (бившето общежитие в двора на СУ „Васил Левски”)ет.1 каб.1.

 

Необходими документи за потребители на социална услуга:

1.Заявление по образец

2.Копие от ТЕЛК/Епикриза

3.Копие от Лична карта

Необходими документи за доставчици на социална услуга:

1.Заявление по образец

2.Автобиография

3.Копие от Лична карта

 

Отговорно лице по прием на документи: Емрах Фаиктелефон за контакти : 0882090162