УВЕДОМЛЕНИЕ
Уважаеми съграждани,
Във връзка със Споразумение № ФС01-0740/28.12.2018г. между Агенцията за социално подпомагане (АСП) и Община Дулово, обявяваме прием на документи за потребители и доставчици на услугата „Личен асистент“ и „Домашен помощник“.
Приемът ще се извърши в дните от 28.01.2019г. до 14.02.2019г.в Направление „Социални услуги“ на ул. „Кирил и Методий” №11 (бившето общежитие в двора на СУ „Васил Левски”)ет.1 каб.1.
Необходими документи за потребители на социална услуга:
1.Заявление по образец
2.Копие от ТЕЛК/Епикриза
3.Копие от Лична карта
Необходими документи за доставчици на социална услуга:
1.Заявление по образец
2.Автобиография
3.Копие от Лична карта
Отговорно лице по прием на документи: Емрах Фаик –телефон за контакти : 0882090162