ОБЩИНА ДУЛОВО, ОБЛАСТ СИЛИСТРА
7650 гр. Дулово, ул. „Васил Левски” №18, тел: 0864/2-30-00, факс: 0864/2-30-20, e-mail: dulovokmet@abv.bg
О Б Я В А
За подбор на персонал за предоставяне на
социалната услуга „Център за обществена подкрепа” в гр.Дулово
Във връзка с предоставяне на социалната услуга в общността – Център за
обществена подкрепа в гр.Дулово, която се финансира като държавно-делегирана дейност, Община Дулово обявява подбор на персонал за следните позиции:
1. Ръководител – 1 (една) работна позиция;
2. Социален работник -1 (една) работна позиция;
3. Педагог – 1 (една) работна позиция;
4. Психолог – 1 (една) работна позиция.
1. Ръководител на Център за обществена подкрепа
1.1. Описание на длъжността:
· Организира цялостната дейност на Центъра за обществена подкрепа;
· Съблюдава воденето на цялата документация;
· Отговаря за качественото управление в съответствие с нормативната база за
предоставяне на социалната услуга;
· Изготвя необходимите процедури и правилници за организиране работата в
Центъра за обществена подкрепа;
· Осъществява контрол върху работата на персонала и функциониране на
услугата;
· Извършва периодична проверка на документацията, отразяваща работата на
Центъра за обществена подкрепа;
· Следи и контролира спазването на критериите и стандартите по
предоставянето на социалната услуга;
· Поддържа подходящ психологичен климат за клиентите и персонала;
· Контролира качеството на предлаганата услуга;
· Подържа добро ниво на професионална компетентност на служителите;
· Спазва всички вътрешни правила и процедури на Центъра за обществена
подкрепа;
· Спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността и
свързани с дейността на предоставяната услуга;
· Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността на Центъра за
обществена подкрепа.
1.2. Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социално подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за
закрила срещу домашното насилие, Закон за борба срещу противообществените
прояви на малолетните и непълнолетните и други нормативни актове, свързани
със закрилата на детето.
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
· Образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър, по
специалности: „Социална педагогика”, „Социални дейности”;
· Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
· Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални
умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип;
инициативност; лидерски качества; самоконтрол, организираност;
чувствителност към работата с деца, толерантност.
1.4. Начин на провеждане на подбора:
По документи и интервю.
1.5. Форма на назначаване:
Трудово правоотношение.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
· Заявление за участие в свободен текст за позицията, за която кандидатства;
· Мотивационно писмо;
· CV /европейски формат/;
· Копие от документ за придобита образователно - квалификационна степен,
която се изисква за длъжността;
· Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации,
при наличие на такива.
2. Социален работник в Центъра за обществена подкрепа
2.1. Описание на длъжността:
· Организира предоставянето на социални услуги и консултации на
потребителите на социалната услуга;
· Подпомага изпълнението на задачи, свързани с функционирането на Центъра
за обществена подкрепа;
· Извършва първичен прием;
· Изготвя индивидуална оценка на потребностите;
· Разработва индивидуалните планове на потребителите;
· Осъществява социална работа по отделен случай;
· Води индивидуални и групови консултации, както на децата така и на техните
родители/семейства.
· Насочва потребителите за участие в образователни и обучителни програми;
· Отговаря за досиетата на потребителите;
· Участва в информационно-аналитичните дейности на Центъра за обществена
подкрепа;
· Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността на Центъра за
обществена подкрепа.
2.2. Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социално подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за
закрила срещу домашното насилие, Закон за борба срещу противообществените
прояви на малолетните и непълнолетните и други нормативни актове, свързани
със закрилата на детето.
2.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
· образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър, по
специалности: „Социална педагогика”, „Социални дейности”
· Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
· Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални
умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип;
инициативност; самоконтрол; отговорност; толерантност.
2.4. Начин на провеждане на подбора:
По документи и интервю.
2.5. Форма на назначаване:
Трудово правоотношение.
2.6. Необходими документи за кандидатстване:
· Заявление за участие в свободен текст за позицията, за която кандидатства;
· Мотивационно писмо;
· CV /европейски формат/;
· Копие от документ за придобита образователно - квалификационна степен,
която се изисква за длъжността;
· Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации,
при наличие на такива.
3. Педагог в Центъра за обществена подкрепа
3.1. Описание на длъжността:
· Работи в постоянни контакти с образователните институции на територията
на общината, общинската администрация и останалите заинтересовани страни
по проблемите на насилието и отпадане от училище;
· Провежда индивидуална работа с всеки потребител на Центъра за обществена
подкрепа;
· Провежда групови консултации по проблеми, поставени от потребителите;
· Подпомага образователния процес на деца, които изпиват затруднения с
усвояването на учебния материал;
· Провежда дейности в изпълнението на мероприятията на различните клубове;
· Участва в информационно-аналитичните дейности на Центъра за обществена
подкрепа;
· Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността на Центъра за
обществена подкрепа.
3.2. Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социално подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за
закрила срещу домашното насилие, Закон за борба срещу противообществените
прояви на малолетните и непълнолетните и други нормативни актове, свързани
със закрилата на детето.
3.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
· образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър,
педагогическа специалност;
· Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
· Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални
умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип;
инициативност; самоконтрол; отговорност; толерантност.
3.4. Начин на провеждане на подбора:
По документи и интервю.
3.5. Форма на назначаване:
Трудово правоотношение.
3.6. Необходими документи за кандидатстване:
· Заявление за участие в свободен текст за позицията, за която кандидатства;
· Мотивационно писмо;
· CV /европейски формат/;
· Копие от документ за придобита образователно - квалификационна степен,
която се изисква за длъжността;
· Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации,
при наличие на такива.
4.Психолог в Центъра за обществена подкрепа
4.1. Описание на длъжността:
· Извършва първоначална психологическа оценка на конкретния случай и
констатира потребностите от психологическа интервенция;
· Оказва индивидуална и групова психологична помощ, провежда консултации,
семейни сесии, кризисни интервенции, участва в дейности по превенция на
изоставянето;
· Участва в изготвянето на индивидуалните оценки и индивидуалните планове
на потребителите;
· Методически подпомага планирането на работата по случай, разпределянето
на отговорностите и оценяването й;
· Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността на Центъра за
обществена подкрепа.
4.2. Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социално подпомагане, Закон за закрила на детето, Закон за
закрила срещу домашното насилие, Закон за борба срещу противообществените
прояви на малолетните и непълнолетните и други нормативни актове, свързани
със закрилата на детето.
4.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
· образование: висше, образователна степен – бакалавър или магистър, с
професионална квалификация „Психолог”;
· Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
· Личностни качества и умения, които включват: психологическа и
емоционална зрялост; умения за работа в екип; самоконтрол, отговорност;
чувствителност, нагласи и мотивация за работата с деца.
4.4. Начин на провеждане на подбора:
По документи и интервю.
4.5. Форма на назначаване:
Трудово правоотношение
4.6. Необходими документи за кандидатстване:
· Заявление за участие в свободен текст за позицията, за която кандидатства;
· Мотивационно писмо;
· CV /европейски формат/;
· Копие от документ за придобита образователно - квалификационна степен,
която се изисква за длъжността;
· Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации,
при наличие на такива.
Подаване на документи. Срок и място на подаване.
Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник всеки
работен ден в срок от 18.01.2017 г. до 24.01.2017 г. включително, от 08:00 ч. до 12:00
ч. и от 12:30 ч. до 16:30 ч., в Община Дулово на адрес: гр.Дулово, ул. „Васил Левски” №18, стая №3.
Интервю с одобрените кандидати:
С одобрените кандидати по документи ще бъде проведено интервю на 25.01.2017 г.
от 14:00 часа в сградата на Община Дулово – II етаж, зала 13