ОБЯВА
ПРОЕКТ „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ ЗА ГРАЖДАНИТЕ НА ДУЛОВО“
Община Дулово обявява прием на документи за кандидати за доставчик на социалната услуга „Личен асистент” и „Домашен помощник” и прием на документи за потребители на социалната услуга „Личен асистент” и „Домашен помощник” попроект „НезависимживотзагражданитенаДулово“, договор BG05M9OP001-2.002-0288 попроцедуразадиректнопредоставяненабезвъзмезднафинансовапомощ BG05MPО001-2.002 „Независимживот“, Оперативнапрограма „Развитиеначовешките ресурси“2014–2020
КАНДИДАТИТЕ ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ ПОДАВАТ ПРЕД ДОСТАВЧИКА ОБЩИНА ДУЛОВО СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:
1. Заявление за постъпване на работа
2. Копие от документ за самоличност и оригинал за справка
3. Автобиография
4. Свидетелство за съдимост
5. Медицинско свидетелство за работа
6. Копие от диплома за завършено образование и оригинал за справка
КАНДИДАТИТЕ ЗА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ ПОДАВАТ ПРЕД ДОСТАВЧИКА ОБЩИНА ДУЛОВО СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:
1. Заявление за постъпване на работа
2. Копие от документ за самоличност и оригинал за справка
3. Автобиография
4. Свидетелство за съдимост
5. Медицинско свидетелство за работа
6. Копие от диплома за завършено образование и оригинал за справка
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ПОТРЕБИТЕЛ НА УСЛУГАТА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ”
1.Заявление за ползване на услугата от лицето или от негов законен представител
2.Копие от документ за самоличност и оригинал за справка;
3.Копие от личен амбулаторен картон, при наличие на такъв и оригинал за справка;
4.Копие от решение на ЛКК, ТЕЛК, НЕЛК, ако има такова и оригинал за справка;
5.Писмено съгласие за ползване на личните данни на лицето от доставчика на услугата;
6.Декларация, че лицето не е сключило договор за предоставяне на собственост срещу задължение за издръжка и/или гледане (може да не е отделен документ, ако това обстоятелство е включено в заявлението за ползване на услугата);
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ПОТРЕБИТЕЛ НА УСЛУГАТА „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК”
1. Заявление за ползване на услугата от лицето или от негов законен представител;
2. Копие от документ за самоличност и оригинал за справка;
3. Копие от личен амбулаторен картон, при наличие на такъв и оригинал за справка
4. Копие от решение на ЛКК, ТЕЛК, НЕЛК, ако има такова и оригинал за справка;
5. Писмено съгласие за ползване на личните данни на лицето от доставчика на услугата
6. Декларация, че лицето не е сключило договор за предоставяне на собственост срещу задължение за издръжка и/или гледане (може да не е отделен документ, ако това обстоятелство е включено в заявлението за ползване на услугата);
Документите ще се приемат в работните дни от 10.10.2016г. до 18.10.2016г. в часовете от 9.00 до 17.00ч. в Звено за почасово предоставяне на услуги в гр.Дулово, ул.”Кирил и Методий” №11 /бивше общежитие на СУ „Васил Левски”/