ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ГР. ДУЛОВО
ДОКЛАДНА ЗАПИСКА
ОТ Д-Р ЮКСЕЛ ОСМАН АХМЕД, КМЕТ НА ОБЩИНА ДУЛОВО
ОТНОСНО:Одобряване общата численост и структурата на
Общинска администрация в община Дулово
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ПРЕДСЕДАТЕЛ,
Съгласно действащата към настоящия момент структура на Общинската администрация, приета с Решение № 396 взето с Протокол № 29 от заседание на Общински съвет на 23.03.2010 г. администрацията се състои от 4 зам. кмета, 1 секретар, 2 дирекции, 6 сектора и 2 звена, с обща численост на персонала 109,5 щатни бройки, от които 102,5 щатни бройки „делегирана държавна дейност” и 7 щатни бройки – дофинансирани с местни приходи.
За времето от приемането на структурата до настоящия момент настъпиха значителни изменения в нормативната база, регламентиращи въпросите свързани с дейността и отговорностите на Общинската администрация-гр. Дулово. Това налага и необходимостта от предприемане на действия за анализ и оценка на числеността и преразглеждане на функциите и структурата на персонала.
Предвид гореизложеното, актуализацията на новата структура и обща численост на персонала на Общинската администрация в Община Дулово е извършена в съответствие с изискванията на действащото законодателство, както следва:
1. Определеният единен разходен стандарт за делегираната от държавата дейност „Общинска администрация”, приет с Решение № 805 от 04.11.2011 г. на МС и определените стойностни показатели за прилагане на стандарта, съгласно Приложение 1, чл. 10, ал. 1 от ЗДБРБ за 2012 г., с който са разчетени средствата за заплати на персонала. В тази връзка е и писмо, изх. № ФО-59 от 18.11.2011 г. на министъра на финансите, относно оптимизиране на числеността на персонала, по-добро финансово управление на разходите за заплати, възнаграждения, заедно с задължителните осигурителни вноски за тях и постигането на по-ефективна организация на работата, разходване и управление на публичните средства при съблюдаван на принципите на икономичност, ефективност и ефикастност.
|
Било щ. бр. |
Става щ. бр. |
Намаление в щ. бр. |
Делегирана държавна дейност „Общинска администрация” |
102,5 |
100 |
2.5. |
Във връзка с горепосоченото и в изпълнение изискванията на писмо, изх. ФО-59 от 18.11.2011 г. на министъра на финансите относно оптимизиране на числеността на персонала от делегираната от държавата дейност „Общинска администрация”, с не по-малко от 15 на сто, се извърши преразглеждане на функциите и структурата на персонала, след което се прецени, че съществуващата структура не може да бъде намалена с по-вече от 2.5 щатни бройки.
Предвид гореизложеното, предлагам Общинският съвет да вземе следните
РЕШЕНИЯ:
На основание чл.21, ал.1, т.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация /ЗМСМА/, във връзка с чл. 4 и чл. 5 от Закона за администрацията, чл. 15, ал. 2 от ЗМСМА и §10, ал.2 от Преходните и заключителни разпоредби от Наредбата за прилагане на Класификатора на длъжностите в администрацията /обн.ДВ, бр.49 от 29.06.2012 г./:
1.Одобрява структура на Общинска администрация – гр.Дулово, състояща се от трима зам. кметове, секретар, 3 дирекции, 3 отдела, 2 звена, 23 кметове на кметства и 3-ма кметски наместника, разпределени съгласно Приложение № 1 към докладната записка, считано от датата на приемане на решението от Общински съвет – гр. Дулово.
2.Намалява общата численост на персонала в делегираната от държавата дейност „Общинска администрация” от 102,5 щатни бройки на 100 щатни бройки или с 2,5 щатни бройки. .
3.Одобрява обща численост на персонала на Общинска администрация- гр. Дулово, както следва:
- численост на персонала в делегираната от държавата дейност „Общинска администрация”- 100 щатни бройки.
Настоящото решение да бъде изпратено на Кмета на Община Дулово и Областен управител на област Силистра в 7- дневен срок от приемането му. Решението подлежи на обжалване в 14 – дневен срок след обявлението му, пред Окръжен съд – Силистра по реда на ЗАП.
С уважение,
Д-Р ЮКСЕЛ АХМЕД:………
КМЕТ НА ОБЩИНА ДУЛОВО