29.03.2022 14:40
З А П О В Е Д
№ РД-04-158
гр. Дулово, 28.03.2022 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, с цел упражняване на ефективен контрол върху дейностите и направленията, дирекциите и секторите в Община Дулово,
НАРЕЖДАМ:
- ОПРЕДЕЛЯМ следната ресорна подчиненост:
- Кмет на община:
- Финанси и бюджет;
- Вътрешен одит и финансов контрол;
- Общински съвет по сигурност по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България;
- Здравеопазване;
- Образование;
- Кметове и кметски наместници;
- Други дейности по РТВ.
- Заместник кмет „Устройство на територията, земеделие, екология и инвестиции“:
- Сектор „Устройство на територията, земеделие, екология и инвестиции“;
- Търговия, туризъм, транспорт, безопасност на движението, съобщения и административните услуги, свързани с тях;
- Евроинтеграция, инвестиции, програми и проекти по временна заетост;
- Дейности „Озеленяване“;
- Дейности „Гражданска отбрана“;
- Дейности „Осветление“;
- Дейности по икономиката;
- Дейности по ПСОВТ;
- Дейности „Спортна база“;
- Регулаторни режими и административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.
-
- Заместник кмет „ Общинска собственост и обществени поръчки“
- Сектор „Общинска собственост, приватизация и обществени поръчки“;
- Благоустройство, тържища и пазари;
- Инвеститорски контрол;
- Регулаторни режими и административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.
- Заместник кмет „Хуманитарни дейности“:
- Сектор „Хуманитарни дейности“;
- Сектор „Интеграция на малцинствата“;
- Направление „Образование – ДГ“;
- Култура и младежки дейности;
- Социална и здравна политика на Общината;
- Дейности „Обществена трапезария“;
- Дейности „Здравни кабинети в детски градини и училища“;
- Дейности „Музей“;
- Дейности „Пенсионерски клубове“;
- ДПЛПР, с. Правда;
- ЦНСТ и ЗЖ, гр. Дулово;
- Център за обществена подкрепа, гр. Дулово;
- Център за социална рехабилитация и интеграция, гр. Дулово;
- Административни услуги, касаещи гореупоменатите дейности.
- Секретар на община:
- Сектор „Правно административно обслужване“;
- Административни услуги по гражданска регистрация и актосъставяне;
- Архивна дейност;
- Настойничество и попечителство;
- Електронно правителство и информационна сигурност;
- Достъп до обществена информация;
- Здравословни и безопасни условия на труд;
- Организационно-техническо обезпечаване работата на Общинския съвет;
- Избори, референдуми и преброяване на населението;
- Сектор „Обслужващи дейности“;
- Дейности „Обредни домове и зали“;
- Дейности по ПМС № 66.
Настоящата заповед да се връчи на длъжностните лица с определени ресори за изпълнение, на кметовете, кметските наместници и служителите в Общинската администрация за сведение.
Д-р ЮКСЕЛ АХМЕД
кмет на Община Дулово
ЦК/ПАО