З А П О В Е Д
№ РД-04-165
гр. Дулово, 04.04.2022 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 10 от Наредбата за административното обслужване, приета с ПМС № 246/13.09.2006 г. и следващите изменения и допълнения в нея, чл. 10 от Вътрешните правила за организацията на административното обслужване в Община Дулово, считано от 06.04.2022 год.,
НАРЕЖДАМ:
- ОПРЕДЕЛЯМ работно време за служителите в Общинската администрация и кметствата на общината, както следва:
- начало на работния ден – 8.30 ч.
- край на работния ден – 17.30 ч.
- почивка – от 12.00 ч. до 13.00 ч.
- ВЪВЕЖДАМ непрекъснат режим на работа с потребители в Центъра за
административно обслужване - „Деловодство“, „Гражданско състояние“, „ЕСГРАОН“ и „Местни приходи“ в Общинската администрация.
-
- В изпълнение на чл. 10, ал. 4 от Наредбата за административното обслужване в
случаите, когато в служебните помещения на ЦАО има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на съответното звено продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
-
- Дежурствата, ползването на почивките и компенсациите за работа след края на
обявеното работното време, да бъдат съобразени с предварителен график и съгласувано с ресорните ръководители на ЦАО.
- Контрола по изпълнението на настоящата заповед възлагам на секретаря на
общината.
Заповедта да се доведе до знанието на всички служители в Общинската администрация
и оповести по подходящ начин сред населението.
Д-р ЮКСЕЛ АХМЕД
кмет на Община Дулово