ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ С ГАЛЕРИЯ - ДУЛОВО
гр. Дулово ул. "Васил Левски"№26
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за избор на 1 щатна бройка на длъжност "Уредник" в отдел "Етнография" на постоянен трудов договор, пълно работно време, 6 месеца изпитателен срок
КОД ПО НКПД: 26216004
1. Кратко описание на длъжността:
- Издирва, проучва, регистрира и идентифицира движими културни ценности, материали и документи, датиращи от периода на новата и съвременната българска история.
- Извършва научно-изследователска работа и публикува резултатите от нея.
- Съставя описи на музейни ценности по инвентарна книга.
- Извършва първична обработка на материалите на Научния архив като ги разпределя по теми и прави описи.
- Организира временни и постоянни музейни експозиции и участва в уреждането им.
- Изнася беседи в музейните експозиции.
- Предава музейни експонати за реставрация, консервация и заснемане.
- Познаване на нормативната уредба (закони и правилници), свързани с музейното дело в България и опазване на културното наследство
- Изпълнява екскурзоводска дейност, на места и паметници с културно-историческо значение находящи се в територията на община Дулово.
2. Място на работа: Исторически музей с галерия-Дулово
3. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
- Образование – висше
- Образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър”
- Области на висшето образование – хуманитарни науки по специалности „История”, „Етнология“, „Науки за културата” и други, свързани с историята като наука и с опазването на културно-историческото наследство.
2. Владеене на компютърните програми Word, Excel, Power point и работа с интернет.
4. Като предимства се считат:
- Професионален опит по специалността;
- Образователно-квалификационна степен ”магистър-история” със специализация по етнография;
- Свободно владеене на чужд език (английски или друг).
5. Документи за кандидатстване:
1. Писмено заявление за участие в конкурс (свободен текст);
2. Професионална автобиография – оригинал;
3. Диплом за придобита образователно-квалификационна степен (копие);
4. Документ, удостоверяващ професионален опит (трудова, осигурителна, служебна книжка – копие) ;
5. Документ за обучение по компютърните програми Word, Excel и работа с Интернет (ако има такъв, копие) ;
5. Документ за допълнителна квалификация (ако има такава – копие);
6. Документ за самоличност (копие);
7. Свидетелство за съдимост;
8. Медицинско свидетелство.
6. Лични качества:
• Отговорност;
• Лоялност;
• Умение за работа в екип;
• Инициативност;
• Комуникативност;
• Адаптивност и др.
7. Начин на провеждане:
І-ви етап: подбор по документи
ІІ-ри етап: Интервю-събеседване с кандидатите. Събеседване по културно-историческо наследство на град Дулово, проверка на познанията за нормативна уредба и др.
Кандидатите, представили всички необходими документи и отговарящи на условията за заеманата длъжност, ще бъдат поканени на събеседване и ще бъдат допълнително информирани за дата, час и място на провеждане на събеседването.
Документите за участие са подават лично в Исторически музей с галерия-Дулово в сградата на музея, намираща се в гр. Дулово ул. „Васил Левски“ №26, всеки ден от 8:30 – 12:30 ч. и от 13:00 – 17:00 ч. в 5 (пет) дневен срок от датата на публикуване на обявата.
При подаване на документите на кандидатите се предоставя характеристиката на длъжността, за да се запознаят с нея.
Резултатът от подбора се съобщава на участвалите в него лица в 3-дневен срок от провеждането му.
За допълнителна информация: тел.: 08642/ 32 72, 0882 361269