В Община Дулово стартира проект по ОПАК

24.07.2013 11:42

Image removed.

На 23 юли 2013 г., /вторник/, от 10,00 часа в зала№2 в сградата на Община Дулово се проведе откриваща пресконференция по проект: „Оптимизиране структурата и работата на Общинска администрация- Дулово за постигане на ефективност, ефикасност и избягване на дублиращи се функции” - Оперативна Програма Административен капацитет (ОПАК), Договор № 12-11-36/11.10.2012 г.

На пресконференцията бяха представени основните цели и дейности на проекта, отделните негови етапи, както и очакваните резултати от реализацията му. Стана ясно, че проектът е на стойност 105 532,90 лв и е с продължителност 16 месеца.Проектът е насочен към подобряване на работата, ефективността и ефикасността на Общинска администрация - Дулово, с цел по-добрата реализация на политиките на общината. Кметът на общината д-р Юксел Ахмед заяви:„Доволен съм, че започва изпълнението на този проект, защото успешната реализация на това, което е заложено в него, ще даде възможност да се промени към по-добро работата на нашите служители в общината. Прилагането на модерни политики в община Дулово е нещо, което трябва да се случи, крайно време е да се случи и трябва всеки от нас да започне да прилага“./чуйте повече в звуковия файл/

Станислав Станчев-ръководител на проекта, представи чрез мултимедия целите и дейностите по проекта. Според него основните резултати от проекта ще доведат до намаляване на бюрокрацията, оптимизиране на работните процеси и координацията между административните звена, както и по-добър контрол и прозрачност на работата на общинската администрация. Дейностите по проекта включват провеждането на функционален анализ на административната структура; създаване на нова организация на нейната дейност; актуализиране на съществуващи и изготвяне на нови вътрешни нормативни и административни документи; въвеждане на мерки, насочени към подобряване на релевантността, ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на общинската администрация. Присъстващите служители от дуловската администрация и журналисти получиха подробни разяснения по зададените от тях въпроси. Всички получиха и печатни материали изготвени по проекта.

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

 

Този документ е създаден в рамките на проект „Оптимизиране структурата и работата на Общинска администрация Дулово за постигане на ефективност, ефикасност и избягване на дублиращи се функции ”, договор с рег. № 12-11-36/11.10.2012 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Административен капацитет» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд