Решения по Протокол №11

23.07.2012 13:37

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

Въз основа на извършена проверка и преценка относно законосъобразността на Решение № 113, с което Общински съвет-Дулово дава съгласие за отдаване под наем на част от имот общинска собственост-едноетажна сграда-„Спортна зала” със застроена площ от 344 кв.м., находяща се в гр.Дулово, ул. „Розова долина” № 35, кв.109, парцел ІІ, план 500 и 501 по регулационния план на гр.Дулово, със Заповед № АК-02-6/03.07.2012г. областният управител връща решението като незаконосъобразно, за ново обсъждане.

С цел спазване на правната регламентация, по т.1 от дневния ред Докладна записка рег.№ 270/06.07.2012г., на основание чл. 45, ал.9 ЗМСМА, във връзка с чл. 21, ал.1, т. 8 ЗМСМА, чл.14, ал.6, изречение 1, предложение 3, ал. 7 и ал.8 от Закона за общинската собственост, след поименно явно гласуване с 28 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ” – няма, „ВЪЗД. СЕ” – няма, Общински съвет – Дулово п р и е

Р Е Ш Е Н И Е № 133

 

  1. Отменя свое Решение № 113 по Протокол № 10 от 15.06.2012г. за даване съгласие за отдаване под наем на част от имот общинска собственост-едноетажна сграда-„Спортна зала” със застроена площ от 344 кв.м., находяща се в гр.Дулово, ул. „Розова долина” № 35, кв.109, парцел ІІ, план 500 и 501 по регулационния план на гр.Дулово.

 

  1. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

 

Измененията в Закона за местното самоуправление и местната администрация, публикувани в Държавен вестник, бр. 38 от 18.05.2012 г., в сила от 01.07.2012 г., налагат промени и в Правилника за организацията и дейността на общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация.

По т.2 от дневния ред, във връзка с Докладна записка рег.№ 271/06.07.2012г., на основание чл. 21, ал. 2 и ал. 3, чл. 34, ал. 1 от ЗМСМА; § 71 и § 87 от Закон за изменение и допълнение на Закона за държавния служител (Държавен вестник, бр. 38 от 18.05.2012 г., в сила от 01.07.2012 г.), след явно гласуване с 28 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ” – няма, „ВЪЗД. СЕ” – няма, Общински съвет – Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 134

 

І. Изменя Правилника за организацията и дейността на Общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация, както следва:

 

§ 1. В Чл. 20 се правят следните изменения и допълнения:

  1. Алинея 2 се изменя така:

 

(2) За изпълнение на задълженията си общинският съветник получава възнаграждение в размер 30 на сто от средната брутна работна заплата в Общинска администрация-Дулово за последния месец от предходното тримесечие. Общият размер на възнаграждението на общинския съветник за един месец не може да надвишава 30 на сто от средната брутна работна заплата в общинската администрация за последния месец от предходното тримесечие.”

 

  1. Създава се нова ал. 3:

 

(3) При неизпълнение на задълженията по чл. 36, ал. 1 от ЗМСМА, на общинския съветник се удържат по 15 на сто от възнаграждението за всяко отсъствие от заседание на постоянна комисия или на съвета.”

 

  1. Създава се нова ал.4:

 

(4) Ако през месеца не е проведено заседание на общинския съвет или на постоянна комисия, при изчисляването на месечното възнаграждение на общинските съветници не се прилага ал.3.

 

  1. Досегашната ал. 3 става ал.5.

 

 

ІІ. Измененията в Правилника за организацията и дейността на Общински съвет – Дулово, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация влизат в сила от 1 юли 2012 година.

 

ІІІ. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

Съгласно разпоредбите на чл.9, ал.10 от Закона за защита при бедствия е разработен План за защита при бедствия на община Дулово за 2012г. Планът е разработен с цел да се повиши капацитета на органите за управление и администрацията за организиране и координиране на превантивната дейност, за предварително обмислено управление на действията и взаимодействията по време на бедствието, както и при възстановяване на щетите от тях.

 

По т.3 от дневния ред, Докладна записка рег.№ 276/06.07.2012г., на основание чл. 21, ал. 1, т.12 от ЗМСМА, във връзка с чл. 9, ал.10 от Закона за защита при бедствия, след явно гласуване с 28 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ” – няма, „ВЪЗД. СЕ” – няма, Общински съвет – Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 135

 

  1. Приема План за защита при бедствия в Община Дулово за 2012 година.

 

  1. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

В изпълнение разпоредбите на чл.21, ал.1, т.2 от ЗМСМА кметът на общината внася предложение за одобряване общата численост и структурата на общинската администрация в общината.

По т.4 от дневния ред, след явно гласуване, с 14 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ” – 13, „ВЪЗД. СЕ” – няма, на основание чл. чл.27, ал.4 от ЗМСМА, във връзка с предложението по чл.21, ал.1, т.2 от ЗМСМА, Общински съвет – Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 136

 

 

  1. Не приема направеното предложение за решение за одобряване общата численост и структурата на общинската администрация в Община Дулово, поради не постигане на необходимия брой гласове /мнозинство повече от половината от общия брой на съветниците/.

 

  1. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

Съгласно чл.24а , ал.5 от Закона за автомобилните превози Общинските съвети определят максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег по съответната тарифа, валидни за територията на съответната община, където е издадено разрешението за извършване на таксиметров превоз на пътници. Цените са актуализират най-малко веднъж годишно.

Предвидена е и административно-наказателна мярка при неспазване на максимално определените цени от Общинските съвети за териториите на съответните общини, изразяваща се в глоба или имуществена санкция в размер на 3 000 /три хиляди/лв.

С оглед разпоредбите на цитираните норми от Закона за автомобилните превози, както и поради необходимостта от актуализация на максималните цени за таксиметров превоз на пътници на територията на община Дулово, на основание чл.21, ал.1 т.23 от ЗМСМА и чл.24а, ал.5, ал.6 от Закона за автомобилните превози, по т.5 от денвния редд, след явно гласуване с 27 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, Общински съвет -Дулово п р и е:

Р Е Ш Е Н И Е № 137

  1. Определя максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег на територията на Община Дулово, както следва:

    • Дневна тарифа – 1,00 лв./км

    • Нощна тарифа- 1,20 лв./км

 

  1. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14 дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

Автобусната линия:

  • Дулово – Варна и обратно с часове на тръгване 7.15ч. и 15.30ч.

е възложена от Община Дулово до провеждане на конкурс, след разрешение от Областен управител на Област Силистра до провеждането на конкурс по чл.17 от Наредба №2 от 15.03.2002г. на МТС. Това обстоятелство налага провеждането на конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници с автобусен превоз по републиканската транспортна схема.

За да бъде открит конкурс съгласно чл.17 ал.3 от същата Наредба, Общинският съвет следва да вземе решение за неговото провеждане.

Предвид изложеното, по т.6 от дневния ред, след явно гласуване с 26 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл. 21, ал. 1, т. 23 от ЗМСМА, чл. 7, ал.1, т. 2 и чл. 8, ал. 4, чл. 17, ал. 1, т. 1, ал. 2, ал. 3, ал. 4, ал. 5, чл. 19 и чл. 22, ал. 2 от Наредба № 2/15.03.2002 год. на МТС, Общински съветДулово п р и е

Р Е Ш Е Н И Е № 138

 

 

І. Взема решение за възлагане на превоза по линията:

 

  • Дулово – Варна и обратно с часове на тръгване 7.15 ч. и 15.30 ч.

разписание утвърдено по републиканска транспортна схема и делегира изпълнението на функциите си относно провеждането на конкурса на Кмета на Община Дулово.


ІІ. Утвърждава следните изисквания към кандидатите и технически условия към превозните средства:

1. Кандидатите да са физически и юридически лица, регистрирани като търговци, които притежават лицензия и други документи, изисквани от Закона за автомобилните превози, Наредба № 33/1999 год. и Наредба № 2/2002 год. на МТС;
2. Не се допускат до участие кандидати, които:
2.1. не са осигурили необходимия брой превозни средства, включително и резервни, за извършване на обявения превоз;
2.2. не са представили някои от задължителните документи;
2.3. са представили предложение /оферта/, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия;
2.4. е представил калкулация, която не е поставена в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Калкулация на предлаганата цена", поставен в общия плик;
3. Необходим парк за обслужване на маршрутното разписание – 1 автобус и 1 резерва;
4. За извършване на превоза могат да участват всички класове автобуси
5. Представените превозни средства да са минали периодичен преглед за техническата изправност, съгласно Закона за движение по пътищата.
6. Всеки кандидат участва /подава/ предложение /оферта/ за маршрутното разписание.
6.1. Данните в офертата се отпечатват или попълват с неизтриваемо мастило и се подписват от лице или лица, надлежно упълномощени за това от името на участника. Всички страници на офертата с направените по тях поправки се парафират от лицето, подписало офертата.
6.2. При изготвянето на предложението /офертата/, кандидатите са длъжни да се придържат строго към предварително обявените условия на конкурса.
6.3. Предложението /офертата/ и калкулацията се представят в два отделно запечатани непрозрачни плика към изискуемите документи поставени в общ /непрозрачен/ плик, надписан с адреса за кореспонденция на кандидата, телефон/факс, както и наименованието на конкурса . Общият плик се подава в деловодството на общината от кандидата или упълномощено от него лице, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
7. Кандидатът подава заявление за участие в конкурса.
8. Всички копия в документацията да са заверени от управителя на фирмата и

подредени по описания по-горе ред.
ІІІ. Утвърждава списъка на задължителните документи за участие в конкурса:
Кандидатите трябва да представят следните документи, като условие за допускане до участие:
1. Копие от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР).
2. Удостоверение за актуално състояние.
Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие).
Документът по настоящата точка следва да бъде издаден не по-рано от 1 (един) месец преди датата на представянето му с офертата.
3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ.
4. Удостоверения за липса на задължения от:
4.1. НАП;
4.2. Дирекция”Местни приходи” към Община Дулово.
5. Копие от лиценза за извършване на обществен превоз на пътници;
6. Списък на превозните средства, с които се участва в конкурса – марка и рег. №, изготвен от управителя на фирмата;
7. Копие от регистрационните талони на всички автобуси, включени в списъка по т.5, с които се участва в конкурса;
8. Копия от Протоколи за извършен периодичен технически преглед за проверка на техническата изправност на ППС и карти за допълнителен преглед на превозните средства, с които се участва – всички класове автобуси.
9. Копия от знака за технически преглед на МПС по т. 5;
10. Копия от застрахователните полици „Гражданска отговорност” и „Злополука на пътниците” или „Гражданска отговорност на превозвача” на МПС по т.5;
11. Предложение /оферта/ по образец, приложено в конкурсните документи;
12. Заявление за участие – по образец, приложено в конкурсните документи;
13. Декларация от Управителя на фирмата дали парка, с който участва е ангажиран в други поръчки по ЗОП или конкурси;
14. Калкулация на предлаганата цена, с включени всички действителни разходи с ДДС.
Всички копия в документацията да са подредени по описания по- горе ред и заверени от управителя на фирмата.
ІV. Утвърждава следните критерии, показатели и начин за оценка и класиране на кандидатите:


ІV.І. Критерии за оценка на кандидатите:
1. Екологичност на превозните средства – всяко превозно средство с:

ЕВРО 5 получава- 10 точки;
ЕВРО 4 получава- 8 точки;
ЕВРО 3 получава – 6 точки;
ЕВРО 2 получава – 4 точки;
ЕВРО 1 получава – 2 точки.
Обстоятелствата по този критерий се определят по регистрационния талон на основния автобус /т.е. автобусът предвиден за изпълнение на разписанието, без резервата/.
2. Допълнителни услуги в превозните средства /комфортност на автобуса/
2.1. Работеща аудио система за озвучаване на превозното средство– 1 точка; Обстоятелствата по този критерий се установява след оглед на автобусите.
Точките по критерия се образуват като сбор от получените точки за всяко МПС /основния автобус и резервата/.
3. Цени и социални облекчения
Най- ниската оферирана цена /мин.Ц/ до крайния пункт се приема за базисна и получава- 10 точки;
Следващите оферирани предложения спрямо базисната по възходящ ред се оценяват по формулата: /10-п.2/ точки, като п=1,2,3,4 и при п-по-голямо или равно на 5, предложената цена получава 0 /нула/ точки /п – поредността на предложенията/.
Предлаганата цена да включва всички действителни разходи с включен ДДС от началния до крайния пункт и всички платими суми.
Социални облекчения: За всяко оферирано социално облекчение –1 т.
Точките по критерия се образуват като сбор от получените точки за цената и социалните облекчения.
Цената и оферираните социални облекчения се вписват в договора на съответния класиран кандидат.
4. Оборудване на превозните средства за трудноподвижни лица
4.1. Всяко оборудвано превозно средство за превоз на трудноподвижни лица получава – 5 точки.
4.2. Необорудваните - 0 точки.
Обстоятелствата по този критерий се установяват от Протокола за извършен периодичен технически преглед за проверка на техническата изправност на ППС и карта за допълнителен преглед /Приложения №6 и №6Б от Наредба № 32/05.08.1999г. на МТ/.
Точките по критерия се образуват като сбор от получените точки за всяко МПС /основния автобус и резервата/.
5. Възрастов състав на автомобилите по първоначална регистрация – определя се средната възраст на парка, с който се участва за маршрутното разписание и съответствуващия й брой точки.
5.1.От 0 до 2 години – 30 точки;
5.2. Над 2 до 5 години – 20 точки;
5.3. Над 5 до 10 години – 10 точки;
5.4. Над 10 години- 5 точки
Обстоятелствата по този критерий се определят по регистрационните талони на двата автобуса /основния и резервата/.
6. Собственост на автобусите(основен и резерва):
6.1. собствени –6 точки– доказва се с регистрационните талони на автобусите;
6.2. с договор за покупка на лизинг –5 точки – установява се лизингови договори;
6.3. наети – 1 точка – установява се с договори за наем на автобуси;

ІV.ІІ. НАЧИН НА КЛАСИРАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА:
Поредността в класирането е на база комплексната оценка на всяко предложение, като на първо място се класира предложението на този кандидат, който е с най-голям общ брой точки.
При равенство се класира получилият по-голям брой точки по критерия: „Екологичност на превозните средства”.
При повторно равенство в резултата, се класира кандидата получил по- голям сбор от точки по критериите: “Екологичност на превозните средства” и “Възрастов състав на автомобилите по първоначална регистрация”.
V. Определя комисия за провеждане на конкурса в състав – Председател и 8 броя членове, от които:
• Юрист;
• Един представител на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”;
• Един представител на „Пътна полиция”;
• Един представител на Териториална данъчна дирекция - /НАП/;
• Един представител на браншовите организации в областта на автомобилния транспорт;
• Двама представители от Общинска администрация – Дулово;

Двама общински съветници:

  • Динчер Мухсинов Салиев – Председател ПК „Транспорт и телекомуникации”

  • Петър Георгиев Петров – Зам.-председател ПК „Транспорт и телекомуникации”

 

VІ. Определя цена на конкурсната документация- 10 (десет) лева /без включен ДДС/.

VІІ. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване по АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

Подадено е заявление с вх. №3519/11.05.2012 г. в Община Дулово от Ренел Ергюн Февзи с ЕГН: 970317****, живущ в с. Поройно, ул. Шестнадесета №, 15. Към заявлението е приложена декларация-съгласие от името на неговите родители, тъй като лицето е непълнолетно. Със заявлението гражданите са изразили воля да ликвидират съсобствеността върху УПИ V-52,53, в кв.5 по плана за регулация на с. Поройно, находящ се на ул.Шестнадесета №15, от който притежават 820 /осемстотин и двадесет кв.м./. Към заявлението са приложени Нотариален акт 111, том 4/2011 и Скица на имота. Изготвена е пазарна оценка на общинската част от имота с площ от 440 / четиристотин и четиридесет/ кв.м., съгласно изискванията на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното, по т.7 от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 26 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл. 21, ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.36 ал. 1 т.2 от Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността и чл.33, ал.1 т.2 от Наредба №2 на Община Дулово, Общински съвет- Дулово п р и е

Р Е Ш Е Н И Е № 139

  1. Да се ликвидира съсобствеността, чрез продажба на общинската част от УПИ V-52,53, в кв.5 по плана за регулация на с. Поройно, находящ се на ул.Шестнадесета №15, описан в АЧОС №1347/16.05.2012 г., целият с площ от 1 260 кв.м. / хиляда двеста и шестдесет квадратни метра /, от които общинска собственост са 440 кв.м./ четиристотин и четиридесет квадратни метра /, на пазарна цена от 1 869, 70 лв. / хиляда осемстотин шестдесет и девет лева и седемдесет стотинки без ДДС/.

  2. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на общинската част от имота, описан в т. 1.

  3. Възлага на кмета на Община Дулово да издаде заповед и сключи договор за покупко-продажба за общинската част от имота.

  4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

 

Във връзка с проявен е интерес от страна на граждани за закупуване на общински имот-частна общинска собственост, кметът на общината депозира предложение за продажбата на имота, което ще доведе до увеличаване приходите на общината. Имотът се намира в землището на с.Грънчарово. Изготвена е пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост

Предвид изложеното, по т.8 от дневния ред, след поименно гласуване, с 26 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл. 21, ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.35, ал.1 от ЗОС и чл.29, ал.1 от Наредба №2 на Община Дулово за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет- Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 140

  1. Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2012 година, като я допълва с имот частна общинска собственост, находящ се в землището на с. Грънчарово:

 

  • Поземлен имот № 009007, целият с площ 3.097 дка /три декара, деветдесет и седем квадратни метра/, начин на трайно ползване нива, трета категория на земята, находящ се в местността „Край село ”.

 

  1. Да се извърши продажба чрез публичен явен търг на следния имот-частна общинска собственост:

 

  • Поземлен имот с номер 009007, по картата на възстановената собственост в землището на с. Грънчарово, с ЕКАТТЕ 18018, с площ на имота 3,097 дка / три декара и деветдесет и седем квадратни метра /, начин на трайно ползване нива, трета категория на земята, находящ се в местността „Край село”, описан в АЧОС 5636/14.05.2012 г., вписан в Службата по вписвания с вх.рег.номер 692/16.05.2012 г. , при съседи: имоти с номера 009006, 009005, 009008, 000361, на пазарна цена от 2 234,22 лв. /две хиляди, двеста тридесет и четири лева и двадесет и две стотинки/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 569,10 лв./ петстотин шестдесет и девет лева и десет стотинки /.

 

  1. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имота, описан в т. 2.

 

  1. Възлага на Кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждането с имота.

 

  1. Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14 дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра

 

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

В Община Дулово е постъпило заявление с вх. № 2645/06.04.2012г. от Юсуф Ниази Юсуф, с ЕГН: 391206**** и Анифе Ахмед Юсуф, с ЕГН: 381027**** за ликвидиране на съсобственост на УПИ IX-66, в кв. 4 по плана за регулация на с.Овен, находящ се на ул.Шеста 18, от който притежават 420 кв.м. Гражданите са приложили следните документи: Нотариален акт 200, том. II, рег.2215 дело 293 от 2012 г., Нотариален акт 1, том III,рег.номер 2220 дело 294 от 2012 г. и скица на имота.

Изготвена е пазарна оценка на общинската част от имота с площ от 170 кв.м. / сто и седемдесет квадратни метра/, съгласно изискванията на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.

Предвид изложеното, по т.9 от дневния ред, след поименно гласуване, с 26 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл. 21, ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.36 ал. 1 т.2 от Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността, Общински съвет- Дулово п р и е

Р Е Ш Е Н И Е № 141

  1. Да се ликвидира съсобствеността чрез продажба на общинската част от УПИIX-66, кв.4 по плана за регулация на с. Овен, отреден за индивидуално жилищно строителство, целият с площ от 1380 кв.м. / хиляда триста и осемдесет квадратни метра /, от които 170 кв.м. /сто и седемдесет квадратни метра/ са общинска собственост, описан в АЧОС № 1344/10.04.2012 г., вписан в Службата по вписвания с вх.рег.номер 533/12.04.2012 г., на пазарна цена от 693,40 лв. /шестстотин деветдесет и три лева и четиридесет стотинки/ без ДДС.

  2. На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на общинската част от имота, описан в т. 1.

  3. Възлага на Кмета на Община Дулово да издаде заповед и сключи договор за покупко-продажба за общинската част от имота.

  4. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

Настоящото решение подлежи на оспорване в 14- дневен срок по реда на АПК пред Административен съд Силистра

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

По т.10 от дневния ред, след явно гласуване, с 23 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл.137, ал.1, т.3 от Търговския закон и чл. 11, т. 3 от Наредба № 3 за упражняване правата на община Дулово върху общинската част от капитала на търговските дружества, Общински съвет – Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 142

 

  1. Приема годишните финансови отчети за 2011 год. на следните търговски дружества:

а/ „МБАЛ- Дулово” ЕООД град Дулово с 630 хил. лв. активи и пасиви;

б/ „Общински гори” ЕООД град Дулово с 2 749 хил. лв. активи и пасиви;

в/ „СОЧ” ЕООД град Дулово с 246 хил. лв. активи и пасиви.

 

  1. МБАЛ-Дулово”ЕООД гр.Дулово да предприеме незабавни мерки за погасяване на задълженията към доставчици в размер на 1 469 хил. лв.

  2. Общински гори” ЕООД град Дулово да предприеме незабавни мерки за погасяване на задълженията си към доставчици 10 хил. лв. и към НАП – 133 хил. лв.

  3. ЕООД „ СОЧ” да покрие задълженията си към НАП от печалбата

 

  1. Да се отчисли 25 % дивидент от печалбата и внесе в Община Дулово.

 

 

Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

По т.11 от дневния ред, след явно гласуване, с 23 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”-няма, „ВЪЗД.СЕ”-няма, на основание чл.21, ал.1, т.10 от ЗМСМА, чл.11 Наредба № 3 за упражняване правата на община Дулово върху общинската част от капитала на търговските дружества, Общински съвет – Дулово п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 143

 

 

  1. Дава съгласие да се предприемат необходимите действия за теглене на банков кредит за оборотни средства в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева от банка с най-благоприятни условия за отпускане на исканата сума.

  2. За обезпечаване на кредита да се учреди особен залог на медицинско оборудване, собственост на „МБАЛ-Дулово”ЕООД гр.Дулово и/или особен залог на дружествени дялове на дружеството по преценка и избор на банката.

  3. Упълномощава управителя на „МБАЛ-Дулово”ЕООД гр.Дулово да подпише записна заповед за размера на кредита и лихвите за периода на кредитната сделка, но не по-малко от 60 (шестдесет) месеца от издаването и подписване на нова за срок от още 60 (шестдесет) месеца при изпълнение на условията по т.6-удължаване срока на кредита с още 24 месеца.

  4. Упълномощава кмета на Община Дулово да подпише договор за особен залог на дружествените дялове.

  5. Упълномощава заедно и поотделно д-р Стефан Христов Стойчев-Управител на „МБАЛ-Дулово”ЕООД и д-р Юксел Осман Ахмед-Кмет на Община Дулово, като трето лице – разпоредител на собственика на дружеството да подпишат договорите за кредит, за особен залог, вписване на ипотеки и други документи, изискуеми от банката за финализиране на кредитната сметка.

  6. Определя срок за погасяване на кредита 60(шестдесет) месеца от датата на договора за кредит, с опция за удължаване на срока му с още 24 (двадесет и четири) месеца.

Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово

 

 

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ОБЛАСТ СИЛИСТРА

__________________________________________________________________________________

7650 Дулово, ул. Васил Левски 18, тел. 0864/23100, факс 23020, e-mail: obs_dulovo@abv.bg

 

ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ

П Р О Т О К О Л

11

13.07.2012 година

 

По т.12. от дневния ред, след явно гласуване, с 23 гласа „ЗА”, „ПРОТИВ”- няма, „ВЪЗД.СЕ”– няма, във връзка с постъпило заявление вх. № 285/12.07.2012г., на основание чл. 21, ал. 1, т.23, във връзка с чл.54, ал.1 от ЗМСМА, Общински съвет – Дулово, п р и е

 

Р Е Ш Е Н И Е № 144

 

 

  1. Отпуска еднократна парична помощ в размер на 1 000 /хиляда/ лв. на АЛКИН АХМЕД АХМЕД, от с.Черник, общ.Дулово, обл.Силистра за провеждане на лечение.

  2. Възлага на кмета на общината да извърши необходимите действия по изпълнение на решението.

  3. Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на община Дулово и областния управител на обл. Силистра в 7-дневен срок от приемането му

 

 

Настоящото решение подлежи на оспорване по АПК пред Административен съд Силистра.

 

 

 

 

 

 

 

инж.Сезгин Галиб

Председател ОбС-Дулово