О Б Я В Л Е Н И Е
Oбщина Дулово, в качеството си на бенефициент по проект
„Родители и деца заедно в учене и игра”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M2OP001-3.001-0043-C02, процедура за безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за предучилищното възпитание и подготовка на деца в неравностойно положение”,
Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 година
ОБЯВЯВА
Провеждане на процедура по подбор за назначаване на служители на четири часов трудов договор на длъжностите «Педагог» и «Медиатор» за следните населени места: гр. Дулово- 2 бр. , с. Поройно- 1бр.; с. Чернолик- 1бр., с. Златоклас- 1бр., с. Правда- 1бр. , с. Межден- 1 бр.
I. „ПЕДАГОГ”
1. Изисквания за заемане на длъжността:
- образование – висше, педагогическо;
- образователно - квалификационна степен – „бакалавър” или „магистър”
- професионален опит – минимум 3 години професионален опит в областта на образованието;
2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Организира дейностите по структуриране и подготовка на обучителните програми на групите в съответствие със заложените в проекта дейности, осъществява мониторинг на работата на медиаторите, работи пряко с представителите на целевите групи- родители и деца.
3. Заемане на длъжността: Длъжността се заема при трудова заетост от четири часов работен ден, при пет дневна работна седмица.
II. „МЕДИАТОР”
1. Изисквания за заемане на длъжността:
- образование – минимум основно образование;
- професионален опит – не се изисква;
2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Отговаря за провеждане на работа на терен – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество. Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва. Работа със семейството по отношение на тяхното мотивиране;
3. Заемане на длъжността: Длъжността се заема при трудова заетост от четири часов работен ден, при пет дневна работна седмица.
СРОК ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ
Ø Длъжностите се заемат за срок от 25 /двадесет и пет/ месеца.
НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
Ø Подборът протича в два етапа:
Първи етап: Подбор по документи (Проверка за съответствието на представените
документи с обявените изисквания).
Втори етап: Интервю/ събеседване с допуснатите кандидати.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Ø Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
1. Заявление за участие в конкурса по образец;
2. Документи удостоверяващи продължителността на професионалният опит (копия);
3. Автобиография;
4. Документ за завършено образование (копие);
5. Декларация от лицето, че не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на
лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определената
длъжност по образец.
МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ
Ø Документите за кандидатстване, се подават лично или чрез пълномощник в ДГ "Мир"- гр. Дулово.
Ø Документите следва да се подават в запечатан непрозрачен плик с надпис:
ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА СЛУЖИТЕЛИ
по проект № BG05M2OP001-3.001-0043-C02 „Родители и деца заедно в учене и игра” по Оперативна програма НОИР 2014-2020”
Позиция, за която се кандидатства:…………………………………………………………………….
Трите имена на кандидата:……………………………………………………………………………...
Ø Краен срок за подаване на документите - до 16:00 часа на 17. 09. 2016 г.
Ø Необходимите документи за кандидатстване могат да бъдат изтеглени от Интернет
страницата на Община Дулово – www.dulovo.bg
РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на Община Дулово.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Дулово и на информационното табло на служебния вход на сградата на Община Дулово до 5 календарни дни след приключване на приема на документи.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията и има за цел да се установи в каква степен всеки
кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати в 5 (пет) дневен срок от провеждането на интервюто.
Извлечение от протокола, отразяващ резултатите, се изпраща на допуснатите кандидати по електронната поща, по факс или се връчва лично.
Лице за контакти: Лейла Моллова, телефон за връзка: 0892/ 270 110
Д-Р ЮКСЕЛ АХМЕД
кмет на Община Дулово
Съгласували:
Изготвил: