Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.004-0166 Проект "Патронажна грижа + в община Дулово", осъществяващ се с финансовата подкрепа на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020, Община Дулово в качеството си на бенефициент обявява подбор на персонал, както следва:
„Социален асистент” – 4 бр., наети на трудово правоотношение в рамките на 5 часов работен ден за срок до 02.02.2023г.
Изисквания към кандидатите за обявените длъжности:
- да са пълнолетни граждани;
- да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- да не са осъждани;
- да имат мотивация и нагласа за работа с хора с увреждания и хора с ограничения, или в невъзможност за самообслужване.
Изисквания за заемане на длъжността „Социален асистент“:
- Завършено образование – основно;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
- Придобита квалификация за „Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за
самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за
адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Подпомага специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на
дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности;
- Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;
- Закупува хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);
- Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
- Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
- Административна помощ - съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълва и подава на необходимите формуляри, като данъчни декларации, попълване и подаване па заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции „Социално подпомагане“ или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗХУ;
- Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;
- Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
Води необходимата документация и отчетност.
Необходими документи:
-Заявление (по образец)
-Декларация за обработка на лични данни (по образец);
-Автобиография
-Документ за завършено образование - копие;
-Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
-Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- Други документи, предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения (ако е приложимо).
Образци на документите могат се получат :
в сградата на Община Дулово,гр.Дулово, ул. „Васил Левски“ № 18, ет.1, ст. 3
Срок за подаване на документи - всеки работен ден от 27.07.2022г. до 01.08.2022г. от 9.00 до 16.30 часа.
Резултатите във връзка с подбора, ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Община Дулово, гр.Дулово, ул. „Васил Левски“ № 18
Изисквания към кандидат-потребителите:
Кандидатите, които могат да ползват услугите по настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския социален фонд, следва да бъдат от кръга на лицата, попадащи в обхвата на целевите групи по проекта:
-Лица с увреждания;
-Лица с валидно експертно решение на ТЕЛК;
-Възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 години;
-Лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, за които има социална необходимост от социални услуги;
-Лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Кандидат - потребителите ще бъдат класирани, след извършена оценка на потребностите.
Желаещите да ползват услугите, подават в Община Дулово следните документи:
-Заявление за кандидатстване /по образец/
-Копие на документ за самоличност на лицето и на законния му представител – настойник, родител, попечител – за справка;
-Декларация за обработка на лични данни /по образец/
-Медицински документи, удостоверяващи здравословното състояние на кандидата (Експертно решение на ТЕЛК, протокол на ЛКК, други
медицински документи);
-Формуляр от личен лекар /по образец/
Потребителите ще получават почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, в т.ч.психологическа подкрепа и консултиране и подкрепа за извършване на ежедневни битови дейности (пазаруване и заплащане на битови сметки със средства на потребителите и др.), които се предоставят до 2 часа на потребител на ден за срок от 6 месеца. /до 02.02.2023г./. Услугите се предоставят по местоживеенето на одобрените потребители.
Образци на документите могат да се получат :
в сградата на Община Дулово,гр.Дулово, ул. „Васил Левски“ № 18, ет.1, ст.3 и в кметствата на населените места от общината
Забележка: Заявления за кандидатстване могат да се подават през целия период на изпълнение на проекта.