ОБЯВЛЕНИЕ
Община Дулово в качеството си на доставчик на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги
ОБЯВЯВА, че приема документи от кандидати за заемане на длъжност „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК“ – 1 щ. б. за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено висше образование;
2) Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;
3) Специалност – Социални дейности, Психология;
4) Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;
5) Добро познаване на нормативните актове, свързани със Закон за социални услуги, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на социалната услуга „асистентска подкрепа“.
6) способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Извършва индивидуална оценка на потребностите на кандидат – потребителите.
- Изготвя Индивидуален план за подкрепа на одобрените потребители;
- Осъществява контрол и следи за качественото и ефективно предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”;
- Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги по домовете;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база.
Лицата желаещи да бъдат назначени на длъжността „Социален работник“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа” по реда на Закона за социалните услуги е необходимо да подадат следните документи:
- Заявление – декларация (по образец):
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено висше образование;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер за лишаване от свобода, не е лишено по съответния ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (по образец);
- Други документи по преценка на кандидата - документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит /при наличие на такива/.
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Документи от кандидатите за заемане на длъжност „Социален работник“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ в изпълнение на Закона за социалните услуги се подават от 19.04.2024 г. до 19.05.2024 г. в „Център за административно обслужване на граждани“, в сградата на Община Дулово, ул. „Васил Левски“ № 18, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа.
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 30.05.2024 г. на информационното табло в Общинска администрация в гр. Дулово, ул. „Васил Левски“ 18.