ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
С Решение № 247/26.03.2013г. на Общински съвет-Дулово е приета Инвестиционна програма на община Дулово за 2013г. на стойност 1 358 400лв. от тях 985 500лв. от продажби на общински нефинансови активи. От направения анализ и извършени проучвания, прогнози и констатации относно обявените за продажба нефинансови активи се очертават значително по малко постъпления.
В процес на изпълнение на бюджета, в частта на капиталовите разходи възникнаха спешни и неотложни разплащания. На общината се представиха фактури за просрочени разходи от изработени проекти през 2008г., което е предпоставка за промяна на обектите по първоначално приетата Програма за капиталови разходи през 2013г.
По т.1.1. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 21 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- 1; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 279
На основание чл.21, ал.1, т.6 от ЗМСМА, чл.18, ал.1 от Закона за общинския бюджет и чл.17, ал.1 от Наредбата за условията и реда за съставяне, изпълнение и отчитане на общинския бюджет
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Приема да се извърши корекция на бюджет 2013г. на община Дулово, както следва:
-
1.1.
Намаление на приходите в т.ч.:
§ 4022 Постъпления от продажби на сгради – 100 000лв.
§ 4040 Постъпления от продажба на земя – 514 410лв.
1.2.
Намаление на разходите в т.ч.:
§§ 5100 - 5500 Капиталови разходи - 614410лв.
-
Да се извърши промяна на обектите от Поименния списък за капиталови разходи за 2013г., съгласно Приложение1 /неразделна част от решението/.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
В изпълнение на Решение № 181/22.11.2012г. на Общински съвет-Дулово е сключен предварителен договор между Община Дулово и „Пътперфект - Т” ЕАД-гр.Силистра за учредяване на вещно право за ползване върху имоти, общинска собственост за извършване на добив на строителни материали след предоставяне на концесия за добив от страна на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма. След направено геодезическо заснемане от страна на фирмата е установена необходимост от промяна на предложената концесионна площ, което налага подписването на анекс към договора.
По т.1.2. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 21 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – 1, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 280
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Утвърждава проект на Анекс към предварителен договор с „Пътперфект - Т” ЕАД-гр.Силистра /неразделна част от решението/.
-
Възлага на кмета на общината да сключи анекса към предварителен договор с „Пътперфект - Т” ЕАД-гр.Силистра.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Във връзка с наличието на проявен интерес от страна на граждани за наемане на част от общински имоти, кметът на общината предлага общинският съвет да вземе решение за отдаване под наем за срок от 3 три години чрез провеждане на публичен търг чрез явно наддаване на имоти – публична общинска собственост, което ще осигури приходи на общината.
По т.1.3. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 281
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, във връзка с чл.14, ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.15, ал.1 от Наредба №2 за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Дава съгласие за отдаване под наем за срок от 3 /три/ години чрез провеждане на публични явни търгове следните недвижими имоти:
-
Част от имот публична общинска собственост – две стаи, находящи се на първи етаж в дясно от входа в сградата на кметство с.Окорш, кв.4, п.ХІІ, с АПОС №719/16.06.2004г., с площ 40,00кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 1 027,20лв., депозит за участие в търга – 102,72лв. и стъпка на наддаване 102,72лв.
-
Част от имот публична общинска собственост – две стаи, находящи се на първи етаж в дясно от входа в сградата на кметство с.Межден, кв.8, п.ХV, пл.№149, с АПОС №317/22.12.1999г., с площ 33,60кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 439,48лв., депозит за участие в търга – 43,94в. и стъпка на наддаване 43,94лв.
-
Част от имот публична общинска собственост – две стаи, находящи се на първи етаж в ляво от входа в сградата на бивше кметство с.Боил, кв.9, п.І, пл.№158, с АПОС №245/01.07.1999г., с площ 18кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 235,44лв., депозит за участие в търга – 23,54лв. и стъпка на наддаване 23,54лв.
-
Част от имот публична общинска собственост – една стая, находяща се до входа в сградата на кметство с.Златоклас, кв.6, п.ХІ, пл.№100, с АПОС №132/20.11.1998., с площ 9,18кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 120,00лв., депозит за участие в търга – 12,00лв. и стъпка на наддаване 12,00лв
-
Част от имот публична общинска собственост – втората стая, в дясно от входа, в сградата на кметство с.Руйно, ул.”Първа” №19, кв.7, с АПОС №1281/14.07.2011г., с площ 9,44кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 123,36лв., депозит за участие в търга – 12,33лв. и стъпка на наддаване 12,33лв.
-
Част от имот публична общинска собственост – първата стая, в дясно от входа, в сградата на кметство с.Черник, кв.8, п.ІХ, с АПОС №130/20.11.1998г., с площ 8кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 205,44лв., депозит за участие в търга – 20,54лв. и стъпка на наддаване 20,54лв.
-
Част от имот публична общинска собственост – втората стая, вдясно от входа, в сградата на кметство с.Правда, кв.28, п.І, пл.№356, с АПОС №290/11.11.1999г., с площ 14кв.м., с предназначение – пощенски услуги /битови услуги/, с първоначален годишен наем в размер на 359,52лв., депозит за участие в търга – 35,95лв. и стъпка на наддаване 35,95лв
-
-
Възлага на кмета на общината да извърши съответните процедурни действия по изпълнение на решението.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имоти, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, кметът на общината предлага на общински съвет-Дулово да вземе решение за разпореждане с имот– частна общинска собственост, находящ се в землището на с. Орешене. Изготвена е пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.
По т.1.4. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 282
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35, ал.1, чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.29, ал.1 от Наредба № 2 на общината за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на имот № 111018, с площ от 0,779 кв.м /седемстотин седемдесет и девет квадратни метра/, находящ се в землището на с.Орешене, в местността „Край село”, с начин на трайно ползване „нива”, трета категория на земята, описан в АЧОС №5039/15.07.2004 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. № 1265/12.10.2004 г., на пазарна цена от 856, 00 лв. /осемстотин петдесет и шест лева/ без ДДС при данъчна оценка в размер на 108.80 лв. /сто и осем лева и осемдесет стотинки/.
-
Приема пазарната оценка на имота, описан в т. 1.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имоти, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, кметът на общината предлага Общински съвет Дулово да вземе решение за разпореждане с имот-частна общинска собственост по кадастрална карта на гр. Дулово.
Съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост е изготвена пазарна оценка на имота от независим лицензиран оценител.
По т.1.5. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 283
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35, ал.1, чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.29, ал.1 от Наредба № 2 на общината за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 година, като я допълва с поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.469, с площ на имота 287 кв.м. /двеста осемдесет и седем квадратни метра/, находящ се в местността „До гробището”, с трайно предназначение - лозе, трета категория на земята, описан в АЧОС:5635 от 14.05.2012 г. , вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 693/16.05.2012 г., по кадастрална карта на гр. Дулово.
-
Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на :
-
Поземлен имот с идентификационен номер 24030.5.469 по кадастралната карта на гр. Дулово, с площ на имота 287 кв.м. /двеста осемдесет и седем квадратни метра/, находящ се в местността „До гробището”, с трайно предназначение - лозе, трета категория на земята, описан в АЧОС №5635 от 14.05.2012 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег.номер 693/16.05.2012 г., на пазарна цена от 315,00 лв. /триста и петнадесет лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 52.70 лв. /петдесет и два лева и седемдесет стотинки/.
-
Приема пазарната оценка на имота, описан в т. 1.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Във връзка с проявен интерес от страна на граждани за закупуване на общински имоти, както и поради необходимостта от постъпване на повече приходи в Община Дулово, кметът на общината предлага Общински съвет Дулово да вземе решение за разпореждане с имот-частна общинска собственост. Изготвена пазарна оценка на имота, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост от независим лицензиран оценител.
По т.1.6. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 284
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35, ал.1, чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.29, ал.1 от Наредба № 2 на общината за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Да се извърши продажба чрез публичен явен търг на следния недвижим имот:
-
Поземлен имот с № 118177, с площ от 0,675 дка /шестстотин седемдесет и пет квадратни метра/, с начин на трайно ползване-нива, находяща се в землището на с.Боил, местността „Край село”, описан в АЧОС № 5204/8.11.2004г., вписан в Службата по вписвания с вх.рег. номер 89/31.01.2005 г., на пазарна цена от 744,00 лв. /седемстотин четиридесет и четири лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 124,00 лв. /сто двадесет и четири лева /.(
-
Приема пазарната оценка на имота, описан в т. 1.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Съгласно разпоредбите на чл.30 ал.1 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи /ЗСПЗЗ/ „Имуществото на заличените организации по § 12 от преходните и заключителните разпоредби, което лицата по чл. 27, ал. 1 не желаят да получат в дял и което не може да бъде продадено, се предоставя безвъзмездно на общината, в която то се намира….” и ал.2 „След изтичане на 5-годишен срок от предаването на имуществото по ал. 1, то става общинска собственост.”
Прилагайки цитирания член от ЗСПЗЗ става ясно, че Община Дулово се явява собственик на такова имущество останало след ликвидиране на трудовокооперативните земеделски стопанства и земеделски кооперации, образувани по силата на § 7 от преходните и заключителните разпоредби на Закона за кооперациите и всички съществуващи организации и фирми, регистрирани по силата на Указ № 922 за ползването на земята и осъществяване на селскостопанската дейност, Указ № 56 за стопанската дейност с имущество и с дялово участие на селскостопански бригади, КЗС, ТКЗС, МТС, АПК и селскостопански институти, а именно на имущество, представляващо съоръжение - противопожарен водоем, с площ от 131, 00 кв.м, разположено в поземлен имот с номер 056222, находящ се в землището на с.Межден, съставляващ имот от държавния поземлен фонд, с площ от 0,583 дка , съгласно скица издадена от Общинската служба по земеделие, приложени протоколи от Дирекция регионален държавен архив – Силистра и разпечатка от инвентарната книга за дълготрайни активи, издадена от Дирекция „Финанси” в Община Дулово, относно това, че имота е заведен в баланса на общината.
Съоражението, представлява недвижима вещ по смисъла на чл. 110 от Закона за собствеността, има статут на частна общинска собственост и може да бъде обект на разпореждане, като за него е изготвена пазарна оценка от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост.
По т.1.7. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 285
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35, ал.1, чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.29, ал.1 от Наредба № 2 на общината за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Актуализира Годишната програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2013 година, като я допълва със следния имот частна общинска собственост, находящ се в землището на с.Межден
-
Съоръжение - противопожарен водоем, с площ от 131,00 кв.м. /сто тридесет и един квадратни метра/, разположен в поземлен имот с номер 056222, представляващ имот от държавния поземлен фонд, с площ от 0,583 дка /петстотин осемдесет и три квадратни метра /.
-
Да се извърши продажба, чрез публичен явен търг на следния недвижим имот:
-
Съоръжение - противопожарен водоем, с площ от 131,00 кв.м. /сто тридесет и един квадратни метра/, находящ се в поземлен имот с номер 056222, представляващ имот от държавния поземлен фонд, с площ от 0,583 дка/ петстотин осемдесет и три квадратни метра/, на пазарна цена от 7 420 лв. /седем хиляди четиристотин и двадесет лева/ без ДДС.
-
Приема пазарната оценка на имота, описан в т. 2.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
В деловодството на Община Дулово е постъпило заявление с вх.№ 1788/ 06.03.2013 г. от Танжур Танер Мехмед, с адрес: с. Чернолик, ул.Победа №5, който е изразил намерение да прекрати съсобственост, чрез закупуване частта на общината върху общинско дворно място, по регулационния и застроителен план на с. Чернолик УПИ VI-136, кв.6, с предназначение „За фурна”, с площ от 1320 кв.м. и разположените върху него сгради - „Хлебопекарна” и друга сграда „Агрегатно”. Хлебопекарната е с обща застроена площ от 228.105 кв.м., от която собственост на заявителя са 150 кв.м., останалите 78.105 кв.м. са собственост на Община Дулово, като другата масивна сграда „Агрегатно” е с площ от 13 кв.м. и е изцяло собственост на Община Дулово, съгласно АЧОС №1149/29.03.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 1484/16.04.2010 г.
Изготвена е пазарна оценка за общинските части от имота, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост от независим лицензиран оценител.
Предвид изложеното, по т.1.8. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 286
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.36, ал. 1, т.2 от Закон за общинската собственост , във връзка с чл. 33 от Закона за собствеността
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Дава съгласие да се прекрати съсобствеността чрез продажба на общинската част от УПИ VI-136, кв.6, по регулационния план на с. Чернолик, с предназначение „За фурна”, с площ от 1 320 кв.м./хиляда триста и двадесет квадратни метра/ за дворното място и разположените върху него сгради - „Хлебопекарна” и друга сграда „Агрегатно” с площи, съответно 78,105 кв.м. / седемдесет и осем цяло, сто и пет квадратни метра/ и 13,00 кв.м. /тринадесет квадратни метра/, съгласно АЧОС №1149/29.03.2013 г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 1484/16.04.2010 г., на пазарна цена от 8 587,17лв. / осем хиляди петстотин осемдесет и седем лева и седемнадесет стотинки/ без ДДС, в т.ч. стойност на земята в размер на 4 927,17 лв. и стойност на сградите 3 660,00 лв. Данъчна оценка за имота е в размер на 7 295.70 лв./седем хиляди двеста деветдесет и пет лева и седемдесет стотинки/.
-
Приема пазарната оценка на имота, описан в т. 1.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да издаде заповед и сключи договор за покупко-продажба за общинските части от имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
В деловодството на Община Дулово е постъпило мотивирано искане с вх. № 4366/06.06.2013 г. от Шемсидин Джемал Мехмед, собственик на поземлен имот в землището на с.Яребица за разрешение за изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива за строеж „Склад за съхранение на селскостопански инвентар” в гореописания поземлен имот, който да съдържа : 1.ПУП-План за застрояване на ПИ 138007 за определяне на градоустройствена зона Пп /предимно производствена / със съответните параметри и задължителни линии на застрояване; 2. Технически проект във всички необходими части за строеж „Склад за съхранение на селскостопански инвентар” в поземлен имот 138007, находящ се в землището на с. Яребица. Тъй като имотът му се намира извън границата на урбанизираната територия на село Яребица, съгласно изискването на чл.124а от ЗУТ, компетентният орган, който трябва да разреши изработване на подробен устройствен план е Общинския съвет.
Предвид изложеното, по т.1.9. от дневния ред, след явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 287
На основание чл.21, ал.1, т.11 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 124а, ал.1, и чл. 150 от Закона за устройство на територията,
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Разрешава изработване, чрез възлагане от заинтересованите лица, на комплексен проект за инвестиционна инициатива за строеж „Склад за съхранение на селскостопански инвентар” в поземлен имот с номер 138007, находящ се в землището на с.Яребица, с площ от 1, 534 дка /един дка петстотин тридесет и четири квадратни метра/, с начин на трайно ползване- Стопански двор, който да съдържа :
-
ПУП – План за застрояване на ПИ 138007 за определяне на градоустройствена зона Пп /предимно производствена/ със съответните параметри и задължителни линии на застрояване;
-
Технически проект във всички необходими части за строеж „Склад за съхранение на селскостопански инвентар” в поземлен имот 138007, находящ се в землището на с. Яребица, община Дулово.
-
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните действия по изпълнение на решението.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение не подлежи на оспорване, съгласно чл.124 б, ал. 4 от Закона за устройство на територията
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
В деловодството на община Дулово е постъпило заявление с вх. № 0938/ 07.02.2013 г. от Хасан Аптула Бекир, живущ в гр.Силистра, бул. Велико Търново № 17, с което е изразил желание да придобие собствеността върху общинско дворно място, представляващо УПИ ХX-361, кв.15 по регулационния и застроителен план на с.Вокил. Имотът е с площ 1170 кв..м, като гражданинът притежава върху общинския имот законно построена сграда, а именно жилищна сграда със застроена площ 65 кв.м., съгласно приложен от заявителя Нотариален акт за дарение на недвижим имот №111, том VIII, рег. номер 7432, дело номер1183 от 2012 г. Изготвена е пазарна оценка на УПИ XX-361 кв. 15 от независим лицензиран оценител, съгласно изискването на чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост
Предвид изложеното по т.1.10. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 288
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35, ал.3 от Закона за общинската собственост
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Да се извърши продажба на УПИ ХX-361, кв.15, по регулационния план на с. Вокил, с площ от 1170 кв.м. /хиляда сто и седемдесет квадратни метра/, описан в АЧОС № 1401/01.03.2013г., вписан в Служба по вписвания с вх.рег. номер 3217/01.03.2013 г., на собственика на законно построената върху него сграда ХАСАН АПТУЛА БЕКИР, с ЕГН: 5705135560, на пазарна цена от 4 493,00лв. /четири хиляди четиристотин деветдесет и три лева/ без ДДС и данъчна оценка в размер на 4 377,00лв./четири хиляди триста седемдесет и седем лева/.
-
На основание чл.41, ал.2 от Закона за общинската собственост приема пазарната цена на имота, описан в т. 1.
-
Възлага на кмета на Община Дулово да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Във връзка с наличието на проявен интерес от страна на граждани за наемане на част от общински имоти, кметът на общината предлага Общинският съвет да вземе решение за отдаване под наем за срок от 3 три години чрез провеждане на публичен търг, чрез явно наддаване на част от публична общинска собственост, което ще осигури приходи на общината.
Предвид изложеното, по т.1.11. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 289
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, във връзка с чл.14, ал.7 от Закона за общинската собственост, чл.15, ал.1 от Наредба №2 за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Да се проведат публични явни търгове за отдаване под наем за срок от 3 /три/ години на част от следния недвижим имот:
-
Част от имот публична общинска собственост, находящ се в с.Правда, в сградата на здравна служба, пред ляв вход, от дясната страна на вратата, до парапета, с АПОС №296/18.11.1999год., с площ 1/един/кв.м., с предназначение „за поставяне на кафе-машина”, с първоначален годишен наем в размер на 257,04лв./двеста петдесет и седем лева и четири стотинки без ДДС, депозит за участие в търга – 25,70лв. и стъпка на наддаване 25,70лв.
-
-
Възлага на кмета на общината да извърши съответните процедурни действия по разпореждане с имота.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
На територията на община Дулово е изградена и съществува мрежа от 10 общински училища, в които се обучават и възпитават ученици от 27-те населени места в Общината. В 18-те селища училищата са закрити и подлежащите на задължително обучение до 16-годишна възраст ученици пътуват до училище в друго населено място. Обособяват се т.нар.средищни училища-образователни центрове, до които се извозват ученици от съседни селища, в които няма начално или основно училище.
Съгласно чл.2 от ПМС№84 от 06.04.2009г. за приемане на списък на средищните училища, основен критерий за включване в списъка е „обучение на най-малко 10 ученика до 16-годишна възраст от населени места, в които няма съответно училище по чл.26 от Закона за народната просвета”. Тези училища получават допълнително финансиране от централния бюджет за осигуряване на пътуващите ученици по два компонента: средства за транспортни разходи и средства за целодневна организация на учебния ден. Списъкът на средищни училища се актуализира ежегодно по мотивирано предложение на кмета на общината след решение на Общинския съвет, към което се прилага становище на съответния Регионален инспекторат по образование.
За учебната 2013/2014година броят на средищните училища в община Дулово е 7. Обхванатите ученици в тях са 2 407, от които 40 % са пътуващи, разпределени по центрове.
Предвид изложеното, по т.1.12. от дневния ред, след явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 290
На основание чл.21, ал.1, т.23от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.7 ал.1 и ал.2 от ПМС №84/06.04.2009г.
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Приема актуализиран списък на средищните училища в Община Дулово за учебната 2013/2014г., както следва:
1.1. СОУ „Васил Левски”-гр.Дулово
1.2. СОУ „Йордан Йовков”-с.Окорш
1.3. СОУ „Христо Ботев”-с.Паисиево
1.4. ОУ „Христо Смирненски”-гр.Дулово
1.5. ОУ „Васил Левски”-с.Яребица
1.6. ОУ „Д-р Петър Берон”-с.Чернолик
1.7. ОУ „Св.св.Кирил и Методий”-с.Секулово
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
Цялостният учебно-възпитателен процес в системата на образованието се урежда по силата на нормативна уредба -Наредби регламентиращи принципни положения. Съгласно Наредба №7/2000г. за определяне броя на учениците и децата в паралелките и групите в училищата, детските градини и обслужващите звена, изм. и доп.ДВ бр.75/24.09.2010г.,изключения от минималния брой на учениците в паралелките се допускат с разрешение на финансиращия орган, ако са осигурени допълнителни средства за обезпечаване на учебния процес извън определените единни разходни стандарти. Размерът на допълнителните средства се определя, като разликата между норматива за минимален брой и действителния брой на учениците се умножи с не по-малко от 20 на сто от размера на единния разходен стандарт, когато броят на учениците от І до VІІІ клас е от 41 до 80 ученици. Когато общият брой на учениците надвишава 80, допълнително се осигуряват по преценка на финансиращия орган, ако това е необходимо. Разрешението по чл.11, ал.2 от Наредба№7 се издава по мотивирано искане на директора на съответното училище, към което се прилага становище до Началника на Регионален инспекторат по образованието- РИО-гр.Силистра.
Към 18.06.2013г. по данни на директорите на учебни заведения за учебната 2013/2014г. се очертават 23 т.нар.маломерни паралелки-броят на учениците е под норматива за минимален брой. През последните няколко години родители на деца подлежащи на обучение в детска градина живущи на територията на с.Черник изявяват желание децата им да посещават детско заведение. В с.Черник има детска градина с 2 групи. Имайки предвид демографската характеристика на селото Общинският съвет взе Решение №203/18.12.2012г. и даде съгласието си ЦДГ „Щастливо детство” –гр.Дулово да се преобразува в ОДЗ, като се разкрие яслена група във филиала в с.Черник. В община Дулово функционират 2 яслени групи в ОДЗ „Мир”.
Броят на децата подлежащи за яслена група в гр.Дулово в последно време намаля. Считаме, че е целесъобразно в с.Черник да се открие трета група, която да обхване децата подлежащи на задължително предучилищно обучение. В сградата има помещение, ръководството на детската градина е направило проучване в кметството и съгласно подадените заявления на родители желаещи децата им да посещават детска градина е установило, че има трайна тенденция в детската градина да функционира още една група.
Предвид изложеното, по т.1.13. от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”- няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 291
На основание чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, във връзка с чл.11, ал.3, т.2, ал.4 и ал.7 от Наредба № 7 на МОН
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Дава съгласие за дофинансиране на маломерни паралелки със средства в размер на 1 570,00 лв., както следва:
№по ред |
Училище |
общ брой ученици |
клас |
брой ученици |
минимален брой |
разлика |
Сума/лв./ 5 х 1570 х 20% |
1. |
НУ „Светлина” с.Поройно |
68 |
ІІІ ІV |
13 14 |
16 16 |
3 2 |
942,00 628,00 |
|
|
|
|
|
Общо: |
5 |
1 570,00 |
-
Дава съгласие за изключения от минималния брой на учениците в следните паралелки, за които не е необходимо допълнително финансиране:
№ |
Училище |
Общ брой ученици |
Клас |
Брой ученици |
1. |
СОУ „Христо Ботев”-с.Паисиево |
304 |
І |
14 |
|
|
|
ІІ |
12 |
|
|
|
|
|
2. |
ОУ”Св.св.Кирил и Методий”-с.Правда |
133 |
ІІ |
13 |
|
|
|
ІІІ |
12 |
|
|
|
V |
16 |
|
|
|
VІ |
16 |
|
|
|
VІІ |
16 |
|
|
|
VІІІ |
14 |
|
|
|
|
|
3. |
ОУ”Св.св.Кирил и Методий”-с.Черник |
125 |
ІV |
12 |
|
|
|
V |
13 |
|
|
|
VІ |
9 |
|
|
|
VІІ |
14 |
|
|
|
|
|
4. |
ОУ „Д-р Петър Берон”-с.Чернолик |
132 |
V |
14 |
|
|
|
VІ |
15 |
|
|
|
VІІ |
14 |
|
|
|
VІІІ |
10 |
|
|
|
|
|
5. |
ОУ „Васил Левски”-с.Яребица |
138 |
ІІ |
13 |
|
|
|
V |
16 |
|
|
|
VІ |
15 |
|
|
|
VІІ |
14 |
|
|
|
|
|
6. |
ОУ”Св.св.Кирил и Методий”-с.Секулово |
172 |
VІІІ |
11 |
|
|
1 004 |
21 |
283
|
-
Утвърждава функционирането на самостоятелни маломерни групи от 15 деца в ЦДГ „Пролет”с.Межден, филиал Колобър и 13 деца в ЦДГ „Пролет”-с.Паисиево, филиал с.Орешене.
-
Утвърждава мрежата и щата на ЦДГ за учебната 2013/2014г. съгласно Приложение № 2.
-
Разкрива нова група в ЦДГ „Щастливо детство”-филиал с.Черник за учебната 2013-2014г.
-
Настоящото решение да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА
ул. “Васил Левски” № 18 тел.: (0864) 2 31 00 ; Факс:(0864) 2 30 20
7650 Дулово e-mail: obs_dulovo@abv.bg
ПРЕПИС-ИЗВЛЕЧЕНИЕ
П Р О Т О К О Л
№ 19
25.06.2013 година
В деловодството на Общински съвет –Дулово постъпи заявление с рег. № 175/13.06.2013г. от Йордан Добрев Кънчев, относно отпускане на еднократна финансова помощ за транспортиране на починалата му дъщеря.. В бюджета на общината има предвидени средства за подпомагане на нуждаещите се лица с нисък социален статус.
По т.2 от дневния ред, след поименно явно гласуване, с 22 гласа „ЗА”; „ПРОТИВ”-няма; „ВЪЗД.СЕ” – няма, Общинският съвет прие
Р Е Ш Е Н И Е № 292
На основание чл.21, ал.1 т.6 от Закона за местно самоуправление и местна администрация
Общински съвет-Дулово
р е ш и:
-
Отпуска еднократна финансова помощ от бюджета на общината § 42-14 „Обезщетения и помощи с решение на Общинския съвет” на ЙОРДАН ДОБРЕВ КЪНЧЕВ, с ЕГН: 5512077921, адрес: с.Козяк, общ.Дулово, ул.”Първа” № 33 в размер на 1 000 /Хиляда/ лева за транспортиране на починал близък извън границите на Република България.
-
Решението да бъде изпратено на кмета на Община Дулово и областния управител на Област Силистра в 7-дневен срок от приемането му.
Настоящото решение подлежи на оспорване в 14-дневен срок по реда на АПК пред Административен съд-Силистра.
инж.Сезгин Галиб
Председател ОбС-Дулово