ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Дулово, ул. " Васил Левски" №18, За: д-р Юксел Ахмед, Р. България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
Място/места за контакт: гр. Дулово, ул. " Васил Левски" №18
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dulovo.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Строителство
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОБЩИНСКИ ПЪТ И УЛИЦИ В ОБЩИНА ДУЛОВО”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 45233200
Описание: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес за изкърпване на единични дупки и деформации на настилката, включително подготовка на основата както следва: Рехабилитация на път ІV - 70108 - 858 кв.м. Прогнозна стойност до 20621лв. с ДДС; Рехабилитация на улица "Четвърта" с.Руйно - 415кв.м. Прогнозна стойност до 10000лв. с ДДС; Рехабилитация на улица "Средна гора" с.Черник - 2010кв.м. Прогнозна стойност до 48257лв. с ДДС; Рехабилитация на улица "Иван Вазов" с.Чернолик - 1280кв.м. Прогнозна стойност до 30800лв. с ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 109678 BGN
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Община Дулово
NUTS: BG325
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срокът за изпълнение на поръчката не може да надвишава 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. 2. Всеки участник трябва: - да има регистрация в централен професионален регистър на строителя; - да притежава валидна застрахователна полица съгласно чл. 171 от ЗУТ; - да има опит в извършване на подобен вид строително-ремонтни работи и да разполага с необходимата техника и персонал за изпълнение на ремонта;- да притежава собствена асфалтова база и кариера за добив на инертни материали ( камъни ) в близост до община Дулово или да има действащи договори за доставка на необходимите материали за изпълнение на поръчката 3. Всеки участник прилага попълнени от него образци на документи: -Административни сведения за участника; -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата; -Копие, заверено от участника, от удостоверението за регистрация на кандидата в Централният професионален регистър на строителя. - Копие, заверено от участника, от: удостоверение за актуално състояние на търговеца (вписан в търговския регистър), идентификационен номер (БУЛСТАТ) или единен идентификационен номер (ЕИК); - Копие, заверено от участника, от документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана; - Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ - Подписана и подпечатана декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (Приложение – Декларация Обр. 3); - Удостоверение на НАП за наличие, или липса на задължения, на основание чл.87, ал.6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, издадено не по-рано от 25 дни преди крайния срок за получаване на офертите; -Удостоверение от община Дулово за наличие или липса на задължения на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК, актуално към датата на подаване на офертата. - Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните три години (Приложение – Декларация Обр. 1 ), като се посочва Възложителят, стойността на СМР/СРР, датата и мястото на изпълнение; - Списък на квалифицирани строителни работници (Приложение – Декларация Обр. 2 ) - Декларация по чл.56 ал.1 т.10 от ЗОП – за минимална цена на труда. -копие от документи доказващи наличие на асфалтова база и кариера за добив на инертни материали - Нотариално заверено пълномощно, в случаите когато управляващия и представляващ търговеца се представлява от друго лице. -Декларация за приемане на условията на проекто договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
цена - тежест 70; Срок за изпълнение - тежест 30; Формули за изчисление: Т1 =(най-малък срок)/(срок на участника) x 30 Т2 =(най-ниска цена)/(цена на кадидата) x 70 K= Т1+Т2
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 23/09/2013 16:00
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Срокът за изпълнение на поръчката не може да надвишава 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. 2. Посочената прогнозна стойност е с включено ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 22/09/2013