ХАРТА НА КЛИЕНТА

09.07.2012 09:57

 ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ И ИФОРМАЦИЯ НА ГРАЖДАНИ /ЦУИГ/

7650- гр. Дулово, ул. “В. Левски” № 18, ет. 1; http://dulovo.bg ; e-mail:dulovokmet@abv.bg телефон: 0864 / 2 31 13 факс: 0864/ 2 30 20

 

УТВЪРЖДАВАМ /Заповед № 459/05.07.2012 г./

д-р ЮКСЕЛ АХМЕД

кмет на Община Дулово

 

 

ХАРТА НА КЛИЕНТА

 

Уважаеми граждани, потребители на нашите административни услуги,

Общинската администрация в град Дулово при осъществяване на своята дейност се ръководи от принципите на законност, прозрачност, достъпност, самостоятелност, отговорност, координация, гарантиране интересите на населението и Администрацията.

Общинският център за услуги и информация на гражданите е създаден в изпълнение на Концепцията за подобряване на административното обслужване, Националната стратегия за прозрачно управление и за превенция и противодействие на корупцията и Плана за изпълнение на Стратегията за модернизиране на държавната администрация, с цел налагане на европейски стандарти в обслужването..

Следвайки тези принципи и стандарти, предлагаме на Вашето внимание настоящата Харта на клиента. Тя ще бъде допълвана и коригирана, за да отговаря на непрекъснато променящите се потребности.

 

Основните цели, които си поставяме:

  • бързо, компетентно, безпристрастно и ефикасно обслужване;

  • лесен достъп до информация на всеки;

  • добре осведомени, отзивчиви и отговорни общински служители;

  • регламентиране на ясни и ефективни правила на обслужване.

Нашите фактори за успех:

  • силно ръководство с ясна визия;

  • законови изисквания;

  • целенасочена работа;

  • иновативност;

  • партньорство с други администрации и неправителствени организации;

  • обществено- частно партньорство;

  • популяризиране на услугите.

Нашите отговорности към Вас:

  • ние ще се отнасяме с уважение към Вас, ще бъдем честни и отзивчиви;

  • ние ще се държим професионално;

  • ние ще поемаме отговорност, когато ви обслужваме;

  • ние ще пазим от нерегламентиран достъп вашите лични данни;

  • ние ще предприемаме мерки ЦУИГ да е удобен и предразполагащ;

  • като се стремим да прилагаме принципите на общия подход към всички Вас и равноправно третиране, за реализирането на равните права, ще прилагаме и индивидуален подход към хората в неравностойно положение, тези с физически увреждания и малцинствата;

  • ще Ви предоставим типови образци на бланки и ще Ви окажем помощ при попълването им за извършване на исканите от Вас административни услуги;

  • ще отговаряме в срок на поставените от Вас въпроси, както и в срок ще извършваме исканите от Вас услуги.

 

Вашите отговорности към нас - това, което в замяна очакваме от Вас:

  • да се отнасяте към общинските служители с уважение. Ако се държите непристойно или заплашително, може да Ви откажем полагаемото обслужване и учтиво да Ви помолим да напуснете общинската сграда;

  • да бъдете внимателни и любезни към останалите граждани;

  • да идвате навреме за предварително уговорените срещи;

  • да ни подавате своевременно пълна и точна информация, необходима за извършването на конкретната услуга;

  • да отправяте коректно своите сигнали за лошо или некомпетентно администриране, като ни посетите или като ни пишете на e-mail; dulovokmet@abv.bg;

  • да правите своята оценка за административното обслужване, като попълвате предоставените Ви формуляри на общински анкети на място в Центъра или на интернет-страницата на Общината;

  • да правите конструктивни предложения и с общи усилия да успеем да усъвършенстваме постигнатото досега.

 

Общи отговорности:

  • можем да си помогнем за изграждането на добри партньорски взаимоотношения чрез взаимно уважение, внимание и търпение.

 

Важно е да се знае:

  • работното време на административното звено за обслужване на клиенти в ЦУИГ е непрекъснато, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.30 ч. ;

  • пред ЦУИГ е поставена пощенска кутия, в която също може да пуснете своя сигнал. Оторизирано длъжностно лице ежеседмично проверява и докладва на кмета на общината за постъпилите сигнали в пощенската кутия;

  • анонимни сигнали и оплаквания се приемат само за сведение, без да се образува производство по тях, освен в случаите, когато поставеният проблем застрашава здравето и сигурността на гражданите;

  • анонимно може да попълвате общинските анкети, необходими за изследване удовлетвореността на клиентите и натовареността на общинските служители;

  • Общинската администрация си запазва правото да не дава отговор на въпроси, сигнали и оплаквания, които съдържат нецензурни изрази, немотивирани обидни изказвания, уронващи престижа на институцията;

  • Общинската администрация няма право да дава отговор на въпроси, свързани със защита на личните данни и класифицираната информация.

 

 

Предоставяне на информация:

  • ще Ви предоставим информация и съвети, които да Ви помогнат да си изградите точна представа за административните услуги, които бихте могли да получите от различните звена на Общинската администрация, както и за текущия етап на изпълнение на заявената от вас услуга;

  • ще Ви предложим нагледна информация за административните услуги, дейността на Общинската администрация и Общинския съвет, телефоните за връзка със служителите от съответните общински дирекции, звена и кметствата на общината чрез информационни табла, брошури и интернет-страницата на Общината - http://dulovo.bg

Приложение към настоящата Харта на клиента е Анкетна карта за изследване удовлетвореността на потребителя.

  

Анкетна карта

за изследване удовлетвореността на потребителя

 

Уважаеми потребители на административни услуги,

Служителите на Общинската администрация – Дулово се стремят да бъдете добре и навременно информирани и обслужени. Ако желаете да изразите своето мнение за нивото на обслужването, можете да го направите, като попълните картата и я оставите в пощенската кутия пред ЦУИГ, І ет. в сградата на Общината или изпратите на e-mail: dulovokmet@abv.bg. С това ще ни окажете съдействие да изпълним разпоредбите на чл.24 от Наредбата за административно обслужване, приета с ПМС № 246 от 13.09.2006 г., обн. ДВ. бр.78 от 26 септември 2006г., изм. ДВ. бр.47 от 20 май 2008г., изм. ДВ. бр.64 от 18 юли 2008г., изм. ДВ. бр.25 от 30 март 2010г., изм. ДВ. бр.58 от 30 юли 2010г., изм. ДВ. бр.105 от 29 декември 2011г., изм. ДВ. бр.50 от 3 юли 2012г.

Благодарим Ви за участието!

 

1. Колко често сте посещавали Общината през последните 3 месеца?

 

Над 5 пъти 2-3 пъти идвам за пръв път

 

2. За какъв проблем /услуга/ дойдохте за съдействие в Общината?

 

...................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………………..

 

3. Към кой сектор/звено или служител се обърнахте?

 

...................................................................................................................................

 

4. Удовлетворен/а ли сте от качеството на обслужване?

 

да не отчасти

 

5. В какъв срок Ви бе извършена услугата?

 

веднага до 10 дни до 20 дни за 1 месец за повече

 

6. Какви препоръки бихте дали за подобряване обслужването на гражданите от страна на общинската администрация?

 

..................................................................................................................................

 

..................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………...

 

7. От какво сте недоволен/недоволна в обслужването?

 

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................