ОБЩИНА ДУЛОВО
ОБЛАСТ СИЛИСТРА
ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ И ИФОРМАЦИЯ НА ГРАЖДАНИ /ЦУИГ/
7650- гр. Дулово, ул. “В. Левски” № 18, ет. 1; http://www.dulovo.bg ; e-mail:dulovokmet@abv.bg телефон: 0864 / 2 31 13 факс: 0864/ 2 30 20
УТВЪРЖДАВАМ /Заповед № РД-04-66/19.01.2018 г./
Д-р ЮКСЕЛ АХМЕД
Кмет на община Дулово
ХАРТА НА КЛИЕНТА
Уважаеми граждани, потребители на нашите административни услуги,
Общинската администрация в град Дулово при осъществяване на своята дейност се ръководи от принципите на законност, прозрачност, достъпност, самостоятелност, отговорност, координация, гарантиране интересите на населението и Администрацията.
Общинският център за услуги и информация на гражданите е създаден в изпълнение на
Концепцията за подобряване на административното обслужване, Националната стратегия за прозрачно управление и за превенция и противодействие на корупцията и Плана за изпълнение на Стратегията за модернизиране на държавната администрация, с цел налагане на европейски стандарти в обслужването.
Следвайки тези принципи и стандарти, предлагаме на Вашето внимание настоящата Харта на клиента. Тя ще бъде допълвана и коригирана, за да отговаря на непрекъснато променящите се потребности.
Основните цели, които си поставяме:
· бързо, компетентно, безпристрастно и ефикасно обслужване;
· лесен достъп до информация на всеки;
· добре осведомени, отзивчиви и отговорни общински служители;
· регламентиране на ясни и ефективни правила на обслужване.
Нашите фактори за успех:
· силно ръководство с ясна визия;
· законови изисквания;
· целенасочена работа;
· иновативност;
· партньорство с други администрации и неправителствени организации;
· обществено частно партньорство;
· популяризиране на услугите.
Нашите отговорности към Вас:
· ние ще се отнасяме с уважение към Вас, ще бъдем честни и отзивчиви;
· ние ще се държим професионално;
· ние ще поемаме отговорност, когато ви обслужваме;
· ние ще пазим от нерегламентиран достъп вашите лични данни;
· ние ще предприемаме мерки ЦУИГ да е удобен и предразполагащ;
· като се стремим да прилагаме принципите на общия подход към всички Вас и равноправно третиране, за реализирането на равните права, ще прилагаме и индивидуален подход към хората в неравностойно положение, тези с физически увреждания и малцинствата;
· ще Ви предоставим типови образци на бланки и ще Ви окажем помощ при попълването им за извършване на исканите от Вас административни услуги;
· ще отговаряме в срок на поставените от Вас въпроси, както и в срок ще извършваме исканите от Вас услуги.
· ще прилагаме комплексно административно обслужване и няма да изискваме от Вас документи, които са налични в службите на Общинската администрация или могат да бъдат осигурени по служебен път от друга администрация.
Вашите отговорности към нас - това, което в замяна очакваме от Вас:
· да се отнасяте към общинските служители с уважение. Ако се държите непристойно или заплашително, може да Ви откажем полагаемото обслужване и учтиво да Ви помолим да напуснете общинската сграда;
· да бъдете внимателни и любезни към останалите граждани;
· да идвате навреме за предварително уговорените срещи;
· да ни подавате своевременно пълна и точна информация, необходима за извършването на конкретната услуга;
· да отправяте коректно своите сигнали за лошо или некомпетентно администриране, като ни посетите или като ни пишете на e-mail: dulovokmet@abv.bg;
· да правите своята оценка за административното обслужване, като попълвате предоставените Ви формуляри на общински анкети на място в Центъра или на интернет-страницата на Общината. Анкетите може да изпращате и на e-mail: dulovokmet@abv.bg;
· да правите конструктивни предложения и с общи усилия да успеем да усъвършенстваме постигнатото досега.
Общи отговорности:
· можем да си помогнем за изграждането на добри партньорски взаимоотношения чрез взаимно уважение, внимание и търпение.
Важно е да се знае:
· работното време на Общинската администрация и административното звено за обслужване на клиенти в ЦУИГ при лятното часово време е всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.30 ч. с едночасова обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч., а през зимния период е от 8.30 ч. до 17.00 ч. с половинчасова обедна почивка от 12.00 ч. до 12.30 ч.;
· пред ЦУИГ е поставена пощенска кутия, в която може да пуснете своя сигнал по повод лошо администриране от служителите. Оторизирано длъжностно лице ежеседмично проверява и докладва на кмета на общината за постъпилите сигнали в пощенската кутия;
· постъпилите Ваши предложения, сигнали, похвали и оплаквания ще бъдат своевременно анализирани от общинското ръководство;
· анонимни сигнали и оплаквания се приемат само за сведение, без да се образува производство по тях, освен в случаите, когато поставеният проблем застрашава здравето и сигурността на гражданите;
· анонимно може да попълвате общинските анкети, необходими за изследване удовлетвореността на клиентите и натовареността на общинските служители;
· Общинската администрация си запазва правото да не дава отговор на въпроси, сигнали и оплаквания, които съдържат нецензурни изрази, немотивирани обидни изказвания, уронващи престижа на институцията;
· Общинската администрация няма право да дава отговор на въпроси, свързани със защита на личните данни и класифицираната информация.
Предоставяне на информация:
· ще Ви предоставим информация и съвети, които да Ви помогнат да си изградите точна представа за административните услуги, които бихте могли да получите от различните звена на Общинската администрация, както и за текущия етап на изпълнение на заявената от вас услуга;
· ще Ви предложим нагледна информация за административните услуги, дейността на Общинската администрация и Общинския съвет, телефоните за връзка със служителите от съответните общински звена и кметствата на общината чрез информационни табла, брошури и интернет-страницата на Общината; http://www.dulovo.bg
Приложение към настоящата Харта на клиента е Анкетна карта за изследване удовлетвореността на потребителя.
ЦК / ПАО